جزیره سبز و گاو غمگین

خنک


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
به وبلاگ من خوش آمدید
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود





جزیره سبز و گاو غمگین
نویسنده : سلیمان
تاریخ : چهار شنبه 1 / 10 / 1393
 
 
 

 

جزیره سرسبز و پر علف استکه در آن گاوی خوش خوراک زندگی می‌کند. هر روز از صبح تا شب علف صحرا را می‌خورد وچاق و فربه می‌شود. هنگام شب که به استراحت مشغول است یکسره در غم فرداست.آیا فرداچیزی برای خوردن پیدا خواهم کرد؟ او از این غصه تا صبح رنج می‌برد و نمی‌خوابد ومثل موی لاغر و باریک می‌شود. صبح صحرا سبز و خُرِّم است. علفها بلند شده و تا کمرگاو می‌رسند. دوباره گاو با اشتها به چریدن مشغول می‌شود و تا شب می‌چرد و چاق وفربه می‌شود. باز شبانگاه از ترس اینکه فردا علف برای خوردن پیدا می‌کند یا نه؟لاغر و باریک می‌شود. سالیان سال است که کار گاو همین است اما او هیچ وقت با خودفکر نکرده که من سالهاست از این علف‌‌زار می‌خورم و علف همیشه هست و تمام نمی‌شود،پس چرا باید غمناک باشم؟  نظر تان چیست
 
 

 

از تکنیک‌هایی که داعش در جهت اشاعه و تنفیذ ترس به قلب مردم از آن استفاده می‌کند توئیت کردن اقدامات سبوعانه و ارسال اخبار حملاتشان در وب‌سایت توئیتر است. نگاهی خلاصه به پروپاگاندای اصحاب داعش در توئیتر ما را با وضعیت کنونی این شیاطین آشنا خواهد کرد.
 
 
فضای مجازی و شبکه های اجتماعی

فضای مجازی و شبکه های اجتماعی

ماه‌ها از حمله گروهک تروریستی داعش به عراق می‌گذرد و در طول این مدت خون‌های بی‌گناه زیادی توسط این عده‌ اندک و البته سفاک ریخته شده است. گروهکی که با ادعای اشاعه اسلام در جهان دست به اسلحه برده‌اند و البته از ابتدا مشخص بود که از سوی غرب تغذیه شده‌اند و به سان سگی دست‌آموز به جان مسلمانان منطقه ما افتاده‌اند تا ضمن وارد آوردن آسیب‌هایی بر پیکر عراق و سوریه مظلوم، آتش فتنه و اختلاف‌افکنی میان مسلمانان را شعله‌ور کنند. آتشی که در سال ۶۱ هجری قمری یکبار توسط پدران آنان در کربلا روشن شد و اکنون اینان فرزندان خلف یزید و ابن زیاد و شمر هستند که حتی نام گردان‌ها و گروهان‌های تروریستی خود را با پدرانشان اسم‌گذاری کرده‌اند.





:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

سلام برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان  نسیم  و آدرس sa55.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 67
:: کل نظرات : 3

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :

RSS

Powered By
loxblog.Com